Nyhedsbrev marts 2024:

• Banepleje lørdag den 6. april 2024 kl. 10:00

Kom og vær med til at få klargjort banerne, materialehuset mv. til sommersæsonen.
Blade, grene mv. skal fjernes fra banerne, og der skal måske suppleres med ekstra sand hist og pist.
OG har du en god ide til, hvordan vi kommer mos på banerne til livs så hører vi meget gerne fra dig.

Mød op, mød op – des flere vi er, des hurtigere går det, og det bliver desværre ikke gjort af sig selv!

• Puljetennis

Vil du være med til at spille doublekampe  med fast spilletid og spilleplan med små korte forløb på 3-4 ugers varighed, så send os endelig en tilmelding og gerne med besked om du ønsker at spille mandag eller onsdag.

Du tilmelder dig, og ud fra tilmeldingerne sætter vores tovholder Trine nogle hold og en plan, således at du på forhånd ved hvornår du er sat på til at spille. Kan du IKKE spille en af de dage du er sat på, er du selv ansvarlig for at finde en anden spiller, som kan overtage din plads, og meddele det til tovholderen.

Hvor ofte du kommer til at spille afhænger af antal tilmeldte. Tilmeldings frist til første ”heat” er den 7. april. Tilmelding via mail til  rtk@resenbro-tennisklub.dk .
Vi regner også med at der bliver mulighed for noget drop-in tennis senere på sæsonen.

• Formiddagstennis

Lyst til at spille tennis midt på dagen?  - Så er der nogle medlemmer der meget gerne hører fra dig. Kontakt evt.  Kim Jensen, tlf 2034 6489 for nærmere info, eller send en mail til klubben på rtk@resenbro-tennisklub.dk.

Det er for alle aldre - kræver blot du ikke er ”arbejdsramt” 

• Kontingentindbetaling senest den 1. maj 2023

Ny sæson starter 1.4.2024, og kontingent priserne er uændret fra sidste år – Seniorkontingent er kr. 800,00, og familiekontingent er kl. 1.600,00. Beløbene skal overføres til klubbens konto i Sydbank, reg.nr. 7046, kontonr. 1087846.
Såfremt du ikke ønsker at være medlem i indeværende sæson, så send en mail og evt. nøgle SKAL afleveres. Husk der er betalt nøgledepositum som udbetales ved nøgleaflevering.

• Lidt fra den netop afholdte generalforsamling

Tusind tak til jer medlemmer der kom og deltog i generalforsamlingen og den løse snak om fremtiden for Resenbro Tennisklub. Den kommende bestyrelse har nu input til det videre forløb mht. evt. tættere samarbejde med STK og en evt. fusion med RUIF.

MEN det lykkedes ikke at få valgt alle bestyrelsesmedlemmerne, så vi mangler desværre et bestyrelsesmedlem. Generalforsamlingen gav lov til at fortsætte med tre bestyrelsesmedlemmer indtil vi finder det 4.medlem, så overvej meget gerne om det ikke kunne være noget for dig.

.

OG så ses vi ellers bare
på banerne i løbet af sæsonen!

/ Marts 2024